☑ Een door Apple goedgekeurde hersteldienst in elke winkel
☑ Uitsluitend gebruik van officiële Apple onderdelen
☑ Door Apple opgeleide en gecertificeerde techniekers
☑ Gratis screenprotector bij iPhone-herstellingen*
Lab9 is de enige Apple Premium Partner in België en is door Apple erkend als Authorized Service Provider. Zo ben je zeker van de beste service voor je toestel. Onze door Apple opgeleide en gecertificeerde techniekers werken uitsluitend met officiële Apple onderdelen. Bovendien worden de meeste herstellingen in de winkel zelf uitgevoerd. Je toestel blijft dus ter plaatse en zo verloopt de herstelling vlotter, zonder dat er transport aan te pas komt.
Bij Lab9 is je Apple toestel dus in de beste handen.
☑ Door Apple opgeleide en gecertificeerde techniekers — ☑ Uitsluitend originele Apple onderdelen — ☑ Een door Apple goedgekeurde en gecontroleerde hersteldienst in elke winkel — ☑ Gratis screenprotector bij herstelling iPhone*
Is je Apple-toestel defect? Meld dit aan onze technische dienst, die contact met je zal opnemen om concreet af te spreken wanneer je kan langskomen met je toestel in de winkel.
Wil je weten wat er met je toestel gebeurt? Gebruik onze online tool om het verloop van je herstelling op te volgen. Eens afgerond, zal een medewerker van de technische dienst je contacteren.
Maak vooraf een reservekopie. Hoewel we steeds met de grootste zorg omgaan met je toestel en data, kan Lab9 niet aansprakelijk gesteld worden voor verlies van gegevens.
02
Indien je toestel niet bij Lab9 gekocht werd maar wel nog binnen garantie is, dan zullen we het originele aankoopbewijs nodig hebben om de herstelling vlot te kunnen uitvoeren.
03
Zorg dat je al je nodige logingegevens nog weet of bij de hand hebt. Deze zijn in de meeste gevallen nodig om je toestel te kunnen testen en een correcte diagnose te stellen.
04
Schakel de Zoek mijn-functionaliteit (Find my) uit. Als dit nog actief is, dan kan er geen herstelling uitgevoerd worden op je toestel.