Hersteldienst Apple

Apple service en reparatie

We zijn er om te helpen. Onze certified engineers helpen je bij het oplossen van hardware- of softwareproblemen en ze zorgen ervoor dat je in een minimum van tijd terug ten volle gebruik kan maken van je Apple product.

Hoeveel kost een herstelling van AirPods, Apple TV of HomePod?

Alle defecten bij AirPods, Apple TV en HomePod vereisen een vervanging van het volledige toestel en dan spreken we van een omruiling of full unit swap.

AirPods Omruiling bij defect (swap) Omruiling bij verlies (swap)
AirPods (1st gen. / 3rd gen. / 4th gen.) € 89 € 89
AirPods (2nd gen.) € 89 € 89
AirPods Pro (1st gen.) € 109 € 109
AirPods Pro (2nd gen.) € 109 € 109
AirPods Max € 349 € -
AirPods case (1st gen. / 2nd gen.) € 79 € 79
AirPods wireless case (1st gen. / 2nd gen.) € 89 € 99
AirPods case (3rd gen. / 4th gen. Active Noise Cancellation) € 89 € 99
AirPods case (4th gen ) € 79 € 89
AirPods Pro case (1st gen.) € 109 € 119
AirPods Pro case (2nd gen.) € 109 € 119
AirPods Pro tips (1 paar = 2 tips) € 5 € 5


Apple TV Omruiling bij defect (swap)
Apple TV HD (32 GB) € 129
Apple TV 4K (1st gen.) € 169
Apple TV 4K (2nd gen.) € 149
Apple TV 4K (3rd gen.) Wi-Fi € 159
Apple TV 4K (3rd gen.) Wi-Fi + Ethernet € 169


HomePod Omruiling bij defect (swap)
HomePod (2nd gen.) € 299
HomePod mini € 99
  • Maak een service-afspraak

    Is je Apple-toestel defect? Meld dit aan onze technische dienst, die contact met je zal opnemen om concreet af te spreken wanneer je kan langskomen met je toestel in de winkel.

    Herstelling aanmelden 
  • Status van je herstelling

    Wil je weten wat er met je toestel gebeurt? Gebruik onze online tool om het verloop van je herstelling op te volgen. Eens afgerond, zal een medewerker van de technische dienst je contacteren.

    Status opvragen 
  • 01

    Maak vooraf een reservekopie. Hoewel we steeds met de grootste zorg omgaan met je toestel en data, kan Lab9 niet aansprakelijk gesteld worden voor verlies van gegevens.

  • 02

    Indien je toestel niet bij Lab9 gekocht werd maar wel nog binnen garantie is, dan zullen we het originele aankoopbewijs nodig hebben om de herstelling vlot te kunnen uitvoeren.

  • 03

    Zorg dat je al je nodige logingegevens nog weet of bij de hand hebt. Deze zijn in de meeste gevallen nodig om je toestel te kunnen testen en een correcte diagnose te stellen.

  • 04

    Schakel de Zoek mijn-functionaliteit (Find my) uit. Als dit nog actief is, dan kan er geen herstelling uitgevoerd worden op je toestel.

    Hier lees je hoe je dit doet.